News and Announcement

توافق ایلیا دنیای اقتصاد

اعلام توافق سرمایه‌گذاری و شراکت استراتژیک گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در شرکت مشاور مدیریت ایلیا

گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد با توجه به ماموریت اصلی خود که “بسط و ترویج دانش اقتصادی با هدف افزایش رفاه و کاهش فقر است”، از بدو شروع فعالیت با نگاهی فراتر از منافع کوتاه‌مدت و با دیدی همراستا با منافع ملی، همواره به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع و مسائل فعالیتهای اقتصادی در بنگاه‌ها و موسسات ایرانی بوده است. این مسیر طی بیست سال گذشته با تمام فراز و فرودها به حول و  قوه الهی مورد توجه عموم مخاطبین و فعالان اقتصادی و سیاستگذاران کشور واقع شده است.

اکنون در طلیعه بیست سالگی دنیای اقتصاد، بمنظور توسعه خدمات مشاوره تخصصی برای کسب‌وکارها، سازمانها و موسسات عمومی و خصوصی، مفتخریم سرمایه‌گذاری و شراکت استراتژیک خود را با مجموعه خوش نام و پیشرو مشاور مدیریت ایلیا، به عنوان برند بین المللی صنعت مشاوره مدیریت و کسب و کار در ایران طی سالهای گذشته، به صورت رسمی اعلام نمائیم.

شرکت مشاور مدیریت ایلیا با سابقه بیش از چهارده سال فعالیت در صنعت مشاوره مدیریت با برخورداری از بدنه تخصصی کم‌نظیر مشتمل بر بهترین دانش‌آموختگان مدیریت و رشته‌های مرتبط اقتصادی و فنی از داخل و خارج ایران که عموما دارای تجارب ارزنده در صنعت مشاوره در سطوح ملی و بین‌المللی می‌باشند، قصد دارد تا در شراکت استراتژیک خود با گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد به عنوان تریبون اقتصاد ایران، فرصت تحول و تغییر در مدیریت سازمانها و ارائه خدمات حرفه‌ای برای حل مسائل آنها را در ایران و منطقه گسترش دهد.

دنیای اقتصاد و ایلیا با اتکای به قدرت الهی و با درک شرایط ویژه ایران و همدردی با مصائب عموم مردم و کسب و کارها، امیدوارند در ایفای وظایف تخصصی خود در مسیر رفع چالش ها، بهبود شرایط و در نهایت رشد و بالندگی ایران بتوانند نقش آفرینی کنند. جزئیات بیشتر در همایش ویژه‌ای که برای تشریح «فرصتهای اقتصاد صنعت مشاوره مدیریت در ایران» برگزار خواهد شد، تشریح می‌گردد.

شرکت مشاوره مدیریت ایلیا                   گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد

Scroll to Top